Mytoman? Get a real life.

Usch! Jag hatar värkligen mytomaner, sånna som kommer på saker bara för att dem inte har något riktigt liv. Det är så pinsamt och fult att det inte finns. Sånna människor har jag bara lust att drämma till riktigt hårt. Jag menar lixom, ahh! Om man har något att skryta om , så visst, skryt! Men om man tycker att man är så jävla ointressant människa att hitta på falska saker om sig själv är bara pinsamt. För alla vet att sanningen kommer fram tillslut. Som killar som hittar på saker bara för att imponera på en brud. Sen går dem vidare till ett förhållande lixom.. Jag menar , hur tänker man då? Skaffa ett liv eller vad som helst. Var hellre än tråkig alldaglig hemmasittande knarkskalle än att ljuga. Fyusch på er!



Kommentarer
Postat av: bella

Hatar dom lika mycket :@herregud...

2009-07-15 @ 22:22:47
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Peysie - My life -

Mytoman? Get a real life.

Usch! Jag hatar värkligen mytomaner, sånna som kommer på saker bara för att dem inte har något riktigt liv. Det är så pinsamt och fult att det inte finns. Sånna människor har jag bara lust att drämma till riktigt hårt. Jag menar lixom, ahh! Om man har något att skryta om , så visst, skryt! Men om man tycker att man är så jävla ointressant människa att hitta på falska saker om sig själv är bara pinsamt. För alla vet att sanningen kommer fram tillslut. Som killar som hittar på saker bara för att imponera på en brud. Sen går dem vidare till ett förhållande lixom.. Jag menar , hur tänker man då? Skaffa ett liv eller vad som helst. Var hellre än tråkig alldaglig hemmasittande knarkskalle än att ljuga. Fyusch på er!



Kommentarer
Postat av: bella

Hatar dom lika mycket :@herregud...

2009-07-15 @ 22:22:47
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0
Peysie - My life -

Mytoman? Get a real life.

Usch! Jag hatar värkligen mytomaner, sånna som kommer på saker bara för att dem inte har något riktigt liv. Det är så pinsamt och fult att det inte finns. Sånna människor har jag bara lust att drämma till riktigt hårt. Jag menar lixom, ahh! Om man har något att skryta om , så visst, skryt! Men om man tycker att man är så jävla ointressant människa att hitta på falska saker om sig själv är bara pinsamt. För alla vet att sanningen kommer fram tillslut. Som killar som hittar på saker bara för att imponera på en brud. Sen går dem vidare till ett förhållande lixom.. Jag menar , hur tänker man då? Skaffa ett liv eller vad som helst. Var hellre än tråkig alldaglig hemmasittande knarkskalle än att ljuga. Fyusch på er!



Kommentarer
Postat av: bella

Hatar dom lika mycket :@herregud...

2009-07-15 @ 22:22:47
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0