igår och idag.

Hello babes!
Nu är jag hemma och trött. Har varit hos min pojkvän dåra. Lördagen blev det någon bil sak som vi gick på. Efter det gick vi på stan och sen åt vi ute. Sen hade vi en mysig hemma kväll med en massa bus och en massa mumma. Steg up tidigt imorse då jag skulle och bli fotad för några kläder. Så att .. ett riktigt ''hejdå'' blev det väll aldrig då min älskling låg kvar och sussa i sängen. Jag klarade mig ialla fall till Norrtälje utan bussremsa. Sen fick jag köpa ett istället. Sen drog jag till mamma, var där ett tag. Men pallade inte av allt barnskrik (vi hade gäster) så jag drog hem istället. Fick vänta på bussen i över 2 timmar dock.. inte kul! Men nu är jag i alla fall hemma. Ska ta mig ett bad och läsa Veckoreyvn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Peysie - My life -

igår och idag.

Hello babes!
Nu är jag hemma och trött. Har varit hos min pojkvän dåra. Lördagen blev det någon bil sak som vi gick på. Efter det gick vi på stan och sen åt vi ute. Sen hade vi en mysig hemma kväll med en massa bus och en massa mumma. Steg up tidigt imorse då jag skulle och bli fotad för några kläder. Så att .. ett riktigt ''hejdå'' blev det väll aldrig då min älskling låg kvar och sussa i sängen. Jag klarade mig ialla fall till Norrtälje utan bussremsa. Sen fick jag köpa ett istället. Sen drog jag till mamma, var där ett tag. Men pallade inte av allt barnskrik (vi hade gäster) så jag drog hem istället. Fick vänta på bussen i över 2 timmar dock.. inte kul! Men nu är jag i alla fall hemma. Ska ta mig ett bad och läsa Veckoreyvn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0
Peysie - My life -

igår och idag.

Hello babes!
Nu är jag hemma och trött. Har varit hos min pojkvän dåra. Lördagen blev det någon bil sak som vi gick på. Efter det gick vi på stan och sen åt vi ute. Sen hade vi en mysig hemma kväll med en massa bus och en massa mumma. Steg up tidigt imorse då jag skulle och bli fotad för några kläder. Så att .. ett riktigt ''hejdå'' blev det väll aldrig då min älskling låg kvar och sussa i sängen. Jag klarade mig ialla fall till Norrtälje utan bussremsa. Sen fick jag köpa ett istället. Sen drog jag till mamma, var där ett tag. Men pallade inte av allt barnskrik (vi hade gäster) så jag drog hem istället. Fick vänta på bussen i över 2 timmar dock.. inte kul! Men nu är jag i alla fall hemma. Ska ta mig ett bad och läsa Veckoreyvn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0