Lovebug

Hey there darlings! Har varit hemma hos min baby, har inte pallat blogga eftersom jag har velat vara lite mer social än alla andra gånger. Vi gick ialla fall ut och åt på kina ress igår. Sen gick vi och köpte pizza och redbull? Det var skit äckligt, eller jah pizzan i alla fall. Vi kollade på wallander och jag somnade på soffan. Sen väckte Sonny mig för att han hade bakat kladdkaka :) Söt va? Den var jätte kladdig, haha! Vi skulle slänga oss i badet vid typ 2 tiden men vi hittade inte proppen eller något. Inte kul! Så jahh .. det var typ så kvällen såg ut. Sonny drog och jobbade? Tror jag på morgonen och jag låg kvar i sängen och kollade på ''the hills''. Sen drog jag hem med en avstängd mobil och en kortkort klänning i spöregnet. Fick lite hjärnskakning på bussen och så menmen .. Har ätit lite Crossianter och nu ska jag hugga in på ett stort ballerina baket. Snor den eftersom mina föräldrar alltid äter upp all glass :(

Hehehhe, hämnden är ljuv ;D




//peysan.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Tack så mycket.. följer din blogg ändå.. vet inte hur det andra funkar ;)

2009-07-14 @ 20:30:13
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: jennifer

Mysig bild, vill också ha kille! ;o



Svar; Tackar =)

Jo det kan vi, lägger till dig nu =)

2009-07-14 @ 20:49:16
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Peysie - My life -

Lovebug

Hey there darlings! Har varit hemma hos min baby, har inte pallat blogga eftersom jag har velat vara lite mer social än alla andra gånger. Vi gick ialla fall ut och åt på kina ress igår. Sen gick vi och köpte pizza och redbull? Det var skit äckligt, eller jah pizzan i alla fall. Vi kollade på wallander och jag somnade på soffan. Sen väckte Sonny mig för att han hade bakat kladdkaka :) Söt va? Den var jätte kladdig, haha! Vi skulle slänga oss i badet vid typ 2 tiden men vi hittade inte proppen eller något. Inte kul! Så jahh .. det var typ så kvällen såg ut. Sonny drog och jobbade? Tror jag på morgonen och jag låg kvar i sängen och kollade på ''the hills''. Sen drog jag hem med en avstängd mobil och en kortkort klänning i spöregnet. Fick lite hjärnskakning på bussen och så menmen .. Har ätit lite Crossianter och nu ska jag hugga in på ett stort ballerina baket. Snor den eftersom mina föräldrar alltid äter upp all glass :(

Hehehhe, hämnden är ljuv ;D




//peysan.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Tack så mycket.. följer din blogg ändå.. vet inte hur det andra funkar ;)

2009-07-14 @ 20:30:13
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: jennifer

Mysig bild, vill också ha kille! ;o



Svar; Tackar =)

Jo det kan vi, lägger till dig nu =)

2009-07-14 @ 20:49:16
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0
Peysie - My life -

Lovebug

Hey there darlings! Har varit hemma hos min baby, har inte pallat blogga eftersom jag har velat vara lite mer social än alla andra gånger. Vi gick ialla fall ut och åt på kina ress igår. Sen gick vi och köpte pizza och redbull? Det var skit äckligt, eller jah pizzan i alla fall. Vi kollade på wallander och jag somnade på soffan. Sen väckte Sonny mig för att han hade bakat kladdkaka :) Söt va? Den var jätte kladdig, haha! Vi skulle slänga oss i badet vid typ 2 tiden men vi hittade inte proppen eller något. Inte kul! Så jahh .. det var typ så kvällen såg ut. Sonny drog och jobbade? Tror jag på morgonen och jag låg kvar i sängen och kollade på ''the hills''. Sen drog jag hem med en avstängd mobil och en kortkort klänning i spöregnet. Fick lite hjärnskakning på bussen och så menmen .. Har ätit lite Crossianter och nu ska jag hugga in på ett stort ballerina baket. Snor den eftersom mina föräldrar alltid äter upp all glass :(

Hehehhe, hämnden är ljuv ;D




//peysan.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Tack så mycket.. följer din blogg ändå.. vet inte hur det andra funkar ;)

2009-07-14 @ 20:30:13
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: jennifer

Mysig bild, vill också ha kille! ;o



Svar; Tackar =)

Jo det kan vi, lägger till dig nu =)

2009-07-14 @ 20:49:16
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0